نوشته های من

اطلاعات و محتواهای کاربردی

نوشته های من

اطلاعات و محتواهای کاربردی

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید طرح های لایه باز فتوشاپ فایل هایی هستند که به راحتی قابل ویرایش هستند و البته محدودیتی برای این ویرایش وجود ندارد و افراد می توانند فایل را با تمام عناصر و امکانات آن به طور کامل تغییر دهند. این امر باعث شده است که بسیاری از افراد فایل یا طرح لایه باز خود را انتخاب کنند تا روند کار برای کاربر آسان تر شود.

آشنایی با فایل های لایه باز 

به لطف یک فایل لایه باز، می توانید عواملی مانند متن، تصاویر، جلوه ها و غیره را تغییر دهید. با تمام عناصرش و طرح یا فایل جدید. ناگفته نماند که قابلیت حذف یا افزودن قسمت نیز برای این فایل در نظر گرفته شده است و جزو فایل های فتوشاپ محسوب می شود و در برنامه های دیگر از آن استفاده نمی شود.
فایل های لایه باز از روزهای اولیه فتوشاپ در دهه 1990 وجود داشته اند و فایل های قدیمی در نظر گرفته می شوند که در سال های قبل ظاهر نمی شدند. البته در نسخه های اولیه هیچ ویژگی فانتزی وجود نداشت و اکنون پیشرفت های زیادی حاصل شده است.
در واقع این نوع فایل فتوشاپ بسیار قابل ویرایش بوده و مدت زیادی از آن استفاده می شود. این به سازندگان و طراحان طرح‌بندی کمک می‌کند تا تغییرات مهمی در فایل مورد نظر خود ایجاد کنند. همانطور که گفته شد فایل های لایه باز دسترسی کامل به تغییرات را فراهم می کنند و بهترین نوع فایل فتوشاپ هستند.
گاهی اوقات می خواهید از گواهی نامه لایه باز استفاده کنید و به سادگی این فایل را در فتوشاپ اجرا کنید و تغییرات لازم را برای چاپ یک تاییدیه حرفه ای انجام دهید. افراد زیادی هستند که می خواهند یک فایل دسترسی کامل به تغییرات فتوشاپ داشته باشد و لایه باز گزینه مورد نظر ما است.
بنابراین می توانید یک قدردانی کامل با آن ایجاد و اعمال کنید.فایل های لایه باز در فتوشاپ تغییرات گسترده ای ایجاد می کنند.

 

لوح تقدیر لایه باز و psd

لوح سپاس یا لوح تقدیر لایه باز را از سایتهای مختلف میتوانید تهیه کنید. این لوح تقدیر های امکان ویرایش و تغییر را در برنامه فتوشاپ دارند و به گونه ای طراحی شده اند که بعد از تغییرات بتوان به راحتی آن ها را چاپ کرد و مورد استفاده قرار داد. ایگوری مرکز خرید فایل های لایه باز است که انواع لوح تقدیرها از تقدیرنامه معلم و دانش آموزی گرفته تا لوح تقدیر نظامی و بسج همگی را در خود جای داده است. 
 

  • آذین نوروزی