نوشته های من

اطلاعات و محتواهای کاربردی

نوشته های من

اطلاعات و محتواهای کاربردی

  • ۰
  • ۰

خرید استیم والت ، استیم گیفت 

استیم یک سرویس آنلاین برای اجرای بازی‌های مختلف در پلتفرم‌های گوناگون است که کاربران از طریق آن می‌توانند بازی‌های کامپیوتری را بدون هیچ گونه محدودیت خریداری کرده و از آن‌ها استفاده کنند. با خرید گیفت کارت استیم ( استیم گیفت و یا همان استیم والت ) شما یک کد شارژ ۱۵ رقمی دریافت خواهید کرد، که با وارد کردن این کد در حساب استیم خود میتوانید از یک اعتبار مجازی برخوردار شوید و امکان خرید و دسترسی به هزاران بازی و نرم افزار را داشته باشید. در گذشته نیاز بود که یک کردیت کارت به حساب Steam خود اضافه کنید و از طریق آن اقدام به خرید استیم والت نمایید, اما اکنون با خرید گیفت کارت استیم ( استیم گیفت ) دیگر نیازی به اضافه کردن کردیت کارت ندارید و تنها با استفاده از گیفت کارت استیم و شارژ کردن حساب خود میتوانید از اعتبار آن بهره مند شوید. به کمک گیفت کارت استیم ( استیم والت ) ، گیمرها می توانند به صورت دیجیتالی به دوستان خود در این سرویس اعتبار هدیه دهند. و شخص گیرنده با این اعتبار میتواند هر بازی دلخواه خود را خریداری نموده و دانلود نماید.

 

استیم چیست ؟

استیم یک شبکه جامع و وسیع آنلاین بازی ها برای گیمرهاست. که از ان به عنوان یک پلتفرم نرم افزاری بر پایه سرگرمی و یک شبکه اجتماعی متشکل از گیمرها نام برده می شود. که امروزه چهره بازی های رایانه ای است که با بیشتر شرکت های بزرگ بازی سازی مانند sega ، ubisoft ، activison و … قرار داد دارد و دارای قابلیت‌های بسیاری همچون بازی‌های دسته جمعی آنلاین ( بازی های چند نفره یا MultiPlayer بر روی این شبکه ) ، ضد تقلب، جوایز ، امکان ثبت نظرات و امتیاز به هر بازی را دارد. شبکه جهانی استیم فروشگاه گسترده ای از بازی های PC ، Mac و Linux است. این شبکه وسیع تر از آن است که فقط بازی های پولی را سرویس دهی کند ، بلکه در این شبکه برای گیمرها و کاربران بازی های رایگان بسیاری از جمله warfare ،  hawken team fortress و … وجود دارد که برای استفاده از آنها نیازی به خرید و پرداخت هزینه نیست.

 

امکانات استفاده از گیفت کارت استیم

دسترسی مستقیم به هزاران بازی خرید بازی با استیم گیفت

ذخیره روی فضای ابری (Cloud)

دریافت خودکار آپدیت بازی ها

ایجاد و خرید اضافات ویژه بازی ها از Steam workshop ( با استفاده از گیفت کارت )

امکان عضویت با گیفت کارت استیم در شبکه مجازی STEAM

جهت ارتباط با دیگر گیمر ها چت و گفتگو با دیگر گیمر ها حین بازی (هیجانی که هیچ وقت تمام شدنی نیست)

استفاده از کلیه امکانات بر روی هر دستگاه و پلتفرمی PC – Mobile – TV – Linux

  • ۹۹/۱۰/۱۹
  • آذین نوروزی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی