نوشته های من

اطلاعات و محتواهای کاربردی

نوشته های من

اطلاعات و محتواهای کاربردی

  • ۰
  • ۰

گیم پس آلتیمیت یکی از بزرگترین و قدرتمندترین اشتراک ها و سرویس های منتشر شده از سمت کمپانی بزرگ مایکروسافت ایکس باکس میباشد. در ابتدا این سرویس تنها در اختیار گیمران ایکس باکس با عنوان گیم پس بود که فقط بازی های تحت این اشتراک رو استفاده میکردند. به مرور این اشتراک تقویت شده و به سرویس Game Pass Ultimate تبدیل شد که شامل گیم پس (بازی های اشتراک گیم پس) گلد (اشتراک ورود به بخش آنلاین و لایو) و EA PLAY که یکی از بهترین سرویس های کمپانی بزرگ EA میباشد، هست. ما اینجا هستیم تا خرید گیم پس آلتیمیت را تا جایی که میتوانیم برای کاربران و مشتریان خود ساده و آسان کنیم. خرید گیم پس التیمیت از جمله خدمات ما در این مجموعه است.

تمامی گیمران در سراسر جهان میتوانند از این اشتراک بهره مند شوند. از مزیت های خرید این اشتراک از وب سایت گیفت کارت گو، اورجینال بودن اشتراک با توجه به مجوز های سایت برای خرید های ارزی و محصولات اورجینال میباشد. شما با خرید گیم پس آلتیمیت میتوانید برای همیشه به صورت آنلاین بازی کنید.

  • ۹۹/۱۰/۱۸
  • آذین نوروزی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی