نوشته های من

اطلاعات و محتواهای کاربردی

نوشته های من

اطلاعات و محتواهای کاربردی

  • ۰
  • ۰

سوالات متداول استیم والت

سوالات متداول و بسیاری از مجموعه گیفت کارت گو در زمینه گیفت کارت استیم می شود. برای این منظور و برای راحتی کاربران خود تصمیم گرفتیم تا سوالاتی که عمومی تر و متداول است را در این بخش به همراه پاسخ در اختیار کاربران خود قرار دهیم. ما تمام سعی خود را به کار گرفته ایم تا همه چیز برای شما فراهم باشد.

با شارژ استیم والت دیجیتال خود چه چیزی می توان خرید؟

زمانی که کارت هدیه دیجیتال خود را در اختیار دارید و آن را فعال میکنید، مقدار کارت به کیف پول استیم تحویل داده می شود. شما بلافاصله پس از اینکه اکانت خود را شارژ کردید میتوانید از آن استفاده کنید. این بدان معناست که شما می توانید بازی ها یا معاملات خود را انجام دهید. اگر حساب شما محدود نباشد، حتی می توانید اقلامی را از بازار استیم خریداری کنید.

آیا می توانم از فروشگاه Steam برای دوستانم بازی بخرم؟

البته. هرکسی عاشق گرفتن هدیه است. اگر می دانید دوست شما کدام بازی را می خواهد، می توانید آن بازی را به عنوان هدیه از فروشگاه Steam بخرید. ولی اگر کاملاً مطمئن نیستید، گیفت کارت Steam می تواند یک هدیه عالی باشد. کارت های هدیه دیجیتال یک فرصت خوب را به دوست شما می دهد تا بتواند از بازی خود لذت ببرد.

اگر دوستم در کشور دیگری زندگی کند، گیفت کارت خریداری شده چه می شود؟

کد دیجیتالی که خریداری کرده اید به طور خودکار به ارز دوست شما در کشور مورد نظر تبدیل می شود. جای نگرانی نیست.

کدام یک از ریجن های استیم والت به صرفه تر است ؟

انتخاب گیفت کارت استیم کاملا با شماست. پس گیفت کارت استیم والت را باید بر حسب بازی مورد نظر خود خریداری کرد. در اینجا با توجه به فروش های بالا و تخفیفات قیمتی چشمگیر در ریجن ها، بهترین ریجن ها را برحسب ارزون و پرفروش بودن به ترتیب زیر در اختیار شما قرار داده ایم:

  1. استیم والت آرژانتین
  2. ستیم والت روسیه
  3. استیم والت ترکیه
  4. استیم والت برزیل
  5. استیم والت هند
  6. استیم والت آمریکا
  7. استیم والت اروپا

در بازی هایی که ریجن ترکیه و هند ارزان تر از ارژانتین می باشد، باید چه کار کرد؟

بله ممکن است در بخش از بازی ها ریجن های دیگری ارزان تر از ریجن آرژانتین باشد. برای چنین مشکلی، اکثر گیمران با توجه به چنین مشکلاتی که در ریجن و قیمت های مختلف آنها وجود دارد. چند اکانت در ریجن های پرفروش و ارزان دارند که از این طریق از تمامی بازی ها و قیمت های ارزان آن بهره مند شده و با قیمتی بسیار پایین، بازی مورد نظر خود را خریداری میکنند.

  • ۹۹/۱۰/۲۰
  • آذین نوروزی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی